poniedziałek, 2 czerwca 2014

mała zmiana w letniej serwetce


w serwetce letniej była przerwa techniczna i już od jutra wracamy do supłania.

miało być tak ładnie, no ale będzie inaczej.

no i nastąpił koniec obwarzanków czyli - serwetki z grubych nici poprawiać już nie mam zamiaru, zakończyłam ją tak jak jest, wygląda fatalnie i bardzo widać miejsce łączenia, no ale już nie mam siły jej poprawiać.


ale jak w miejscu łączenia postawi się ładne puzdereczko to nic nie widać :D

nawet nie miałam siły jej prasować...


serwetkę z Aidy 30 niestety muszę poprawić - zobaczcie jak dużo zrobiłam już tego rzędu...


i to wszystko musiałam odciąć :(


żal, no ale cóż - tak bywa. zrobiłam już kolejny rządek i nie będzie to ostatni - jutro szczegóły.

pozdrawiam wszystkich i dziękuję Wam za cierpliwe czekanie na kolejny rządek ;-)
ściskam wszystkich
Renulek

12 komentarzy:

  1. Tyle pracy do odcięcia? :( Szkoda, ale efekt śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co się odwlecze to... itd. ale następnym razem sprawdzę, czy mogę ten rząd zrobić :D

      Usuń
  2. Ale byłoby cudnie :) No ale coś czuję, że już Ty coś fajnego wymyślisz :D
    Tylko żal patrzeć na tyle wyciętej pracy :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No worry, I am sure you wil find the right pattern for it in time.
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  4. Opóżnienie dało mi czas na zrobienie czegos innego i dogonienie Was, a w grupie razniej i rzędy mi się nie mylą , bo wiosenną mam bez jednego rzędu .Pięknie wygląda i takiego nakładu pracy żal , ale czasami trzeba .Rzeczywiscie widac łączenie , na grubych niciach , ale ze wszystkim trzeba się zmierzyć .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, the woes of the talented designer! Thank you for your dedication.
    Fox : )

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też dogoniłam i czekam na kolejny rządek
    a jeszcze nieśmiało zapytam jaki będzie los tego feralnego rządka? Mógłby do mnie trafić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Ewuś, takich chętnych to ja mam więcej ;-)

      Usuń
  7. Oh my! and so pretty to cut away :( but I'm sure the solution will be even lovelier! I will wait patiently to see the magic! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję tyle pracy i wszystko do kosza. Jednak wiem, że jutro Renulku zaskoczysz nas cudeńkiem i to takim, że szczęki nam opadną hi, hi, hi..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym go nie wyrzucala tylko jajca obkleila ,znaczy sie pisanki

    OdpowiedzUsuń
  10. Sorry again for the cutting. Thank you for your beautiful pattern. I like the new round better than the discarded one anyway!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...