środa, 14 stycznia 2015

trzy kolory - czerwona :-D


nieskromnie napiszę, że wiosenna serwetka to chyba najładniejszy mój wzór frywolitkowy więc nie dziwota, że nawet w Tajlandii go robią :-) co mnie bardzo cieszy ;-) wszyscy robią kolorowo i bajecznie.

teraz postanowiłam zrobić w kolorze który u mnie jest na pewno zaskoczeniem ale bardzo mi się podoba efekt. Nici Floretta 20 - nawet nie wiem skąd miałam motek i to niecały i z tego wynikły problemy bo tak mi się spodobał kolor i efekt, że po zrobieniu pierwszych trzech rzędów postanowiłam pociągnąć dalej serwetkę i okazało się, że niespodziewanie nici mi się skończyły. ale spokojnie sięgam do kufra bo przecież mam jeszcze jeden motek - patrzę a tam Floretta identyczna - no prawie - bo dziesiątka - też niewiedzieć skąd ja takie nici mam.
Okazało się, że nici już są nie do kupienia ale popytałam - "puściłam wici" na facebooku i znalazł się jeden motek u Ewy - której bardzo, bardzo dziękuję. Jak motek do mnie przyleci to skończę tą niewiarygodną kolorystycznie serwetkę ;-)


na zdjęciu pokazuję wcześniejsze dwie - jedna ecru, jedna czarna i jedna - może tego nie widać ale jest soczyście czerwona :-)



25 komentarzy:

  1. Piękne Reniu !!! Ja na pewno miałam Floretty, ale czy czerwony motek bym oddała ????????????? :):):)
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne Raniu :) ale z kolorkiem to zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu ślicznie wyglądają w różnych kolorach. Czerwona na pewno ma coś w sobie:) Niestety nici "tych" nie mam wiec Ci nie pomogę.
    Widze na blogach zagranicznych dość często Twoje motywy a nawet całe serwetki. Pozdrawiam. kazia

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam wszystkie Twoje on-line, ale akurat wiosenną przegapiłam. Teraz czekam na wolniejszy międzyczas, żeby nadrobić zaległości. Będę miała cudny deser, bo faktycznie jest rewelacyjna!

    A jak zobaczyłam czerwoną serwetkę, to nie wiedzieć dlaczego... pomyślałam o Koroneczce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niom! Ja też o sobie pomyślałam. Hi, hi!
      A serwetki, wiadomo, wszystkie śliczne, ale czerwona najśliczniejsza! :D

      Usuń
  5. piękne są ! Wiosenną mam w najbliższych planach :) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie trafiłam na twoją prace , która by mi się nie podobała .Gratuluję światowej kariery .Kolorowe cudne .

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, czerwona rzeczywiście rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Three very pretty doiles, are they your own pattern
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  9. Those are wonderful!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się czerwona

    OdpowiedzUsuń
  11. They are beautiful! and so glad you found a friend with the thread color, that makes a good day!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentują te serwetki w różnych wersjach kolorystycznych. Jednak jak dla mnie to czarna jest nr 1. Czerwoną sama ostatnio popełniłam Renatko wg Twojego wzoru ( lato 2014) i ten kolorek troszkę mi się opatrzył.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wzorek i te kolory! Zrobiło się naprawdę wiosennie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Three very pretty doiles, are they your own pattern
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  15. Three very pretty doiles, are they your own pattern

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie wyglądają, piękny komplecik :)

    Floretta ma rewelacyjny skręt, uwielbiam te nici . Sprawdziłam swoje zasoby i okazało się, że mam kilka motków, trzy melanże i jeden fiolet:)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. That pattern gives beautiful pieces, no matter at which round you stop.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, czerwień jest powalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne serwetki i kolory też zachwycają! Tworzysz Reniu cudeńka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...