wtorek, 2 sierpnia 2016

Frywolitkowa serwetka on-line WIOSNA2016 rzad 17


Przy rzędzie 16 pisałam, żeby nie odcinać nitek ale niestety mój pierwszy projekt nie podobał mi się, zatem kończymy rząd 16 tradycyjnie odcinając nitki i rozpoczynamy kolejny ostatni rząd serwetki WIOSNA 2016. Będzie to ostatni rząd serwetki. Bardzo wszystkim dziękuję za zaangażowanie i za wspólne supłanie.
Pozdrawiam wszystkich tych supłających i też tych kibicujących.

Ostatni rząd wydaje się prosty ale prosty nie jest, trzeba się bardzo pilnować szczególnie przy łączeniu tego rzędu z serwetką.

do zrobienia rzędu 17 potrzebne będą dwa czółenka ponieważ kółeczko z pikotkami na szczytach ząbków robimy drugim czółenkiem.




Ja jeszcze nie skończyłam tego rzędu więc bardzo jestem ciekawa czy ktoś go skończy przede mną.

 miłego supłania :-)

28 komentarzy:

  1. Z całego serducha ślicznie dziękujemy Kochanieńka☺ za czas poświęcony nam wszystkim i za piękną serwete Wiosna 2016.😘☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykończenie wspaniałe, serwetka piękna. Dziękuję za cierpliwe uczenie frywolitki. Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ostatni rządek serwetki.Fajny i taki ozdobny. Dzięki za udzielone rady. I mam jeszcze takie małe pytanko - będzie jakaś nowa serwetuchna? Wiem, wiem dopiero skończona Wiosna, a ta się pyta o następną . Ale nie dziś czy jutro, a tak za jakiś czas, bo się fajnie tak supła razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie kolejną przygotowuję, niedługo będzie dostępna :-)

      Usuń
    2. To ja się bardzo cieszyć.

      Usuń
  4. Witam, i dziękuję bardzo za udostępnianie wzorów, ja jak na razie zatrzymałam sie na 15 okrążeniu i niestety muszę skończyć zamówienie,dopiero później dokończę serwetkę tak akurat na jesienne dni pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długie wieczory, deszczowa pogoda będzie sprzyjała robótkom :-)

      Usuń
  5. Another beautiful row! Thank you for sharing this gorgeous work! I think I will enter mine into our state fair competition if I can finish by the deadline next week.

    OdpowiedzUsuń
  6. Very beautiful finish!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ich danke Ihnen für das Teilen Des Musters und die Erklärungen.
    Es ist wieder eine sehr schöne Decke. Ich knüpfe mit Garn Nr. 100,
    Da wird diese Decke zart.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for sharing this beautiful pattern.

    OdpowiedzUsuń
  9. The last row is a perfect finish.... I love it! I am still only half way through row 10 and haven't had time to work on it.....but I hope to get back to it soon.

    OdpowiedzUsuń
  10. Love it! I am only at round 10 so I will definitely not get done before you.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful finish to a beautiful serwetka :-)
    I've halfway around Round 16, but may not be able to start last round immediately. I do know one person who will finish it very soon (Ninetta - http://ninettacaruso.blogspot.com/2016/08/spoils-of-tour.html) so we will be able to see that one
    Thanks for a lovely tat-along !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you for link :-) I see, not yet finished ;-)

      Usuń
  12. Serwetka jest urocza. Gratuluję kolejnego pięknego projektu.

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDNA.......dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zakończenie Reniu wymyśliłaś, dziękuję bardzo! jestem wprawdzie w połowie 11 rządku ale ten mnie zmobilizował i będę gonić:) pozdrawiam ciepło! ps jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie :-) nikt nie goni, a ten rządek prosty chociaż zdradliwy, trzeba się pilnować przy tych kółeczkach łączeniowych bo mają inną ilość supełków między pikotkami i łączeniami :-)

      Usuń
  15. Pragnę donieść, że Wiosna 2016 skończona. Serwetka cudowna. Bardzo dziękuję Reniu za możliwość supłania tej pięknej serwetki. Mam cichą nadzieję, że jeszcze kiedyś będzie możliwość wspólnej pracy nad Twoim nowym projektem.Pozdrawiam i życzę jak najwięcej frywolnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...