piątek, 19 sierpnia 2016

schemat frywolitkowej płaskiej bombeczki - xmas bubble1 - pattern


pomimo lata zimno się zrobiło - szczególnie wieczorami czuć już jesień a jak jesień to już coraz bliżej zimy i czas rozpocząć przygotowania. Tak mnie nastroiło już zimowo.

Pierwsza płaska bombeczka opisana już jest dostępna na Etsy...

Opis wykonania z dokładnymi schematami zajmuje 4 strony w formacie PDF - serdecznie zapraszam

https://www.etsy.com/listing/459609830/pdf-original-shuttle-tatting-pattern?ref=shop_home_active_4



 Oczywiście można też zamówić u mnie na maila ;-)


na zielonym tle wygląda tak...


17 komentarzy:

  1. Oh, so pretty ! Like a beautiful flower in full bloom :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bombka - cudnie wygląda na kartkach świątecznych. Tło oczywiście musi byc kontrastowe, ja mam na granatowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na czerwonym i zielonym też wygląda super :-)

      Usuń
  3. Love this design it is a lovely ornament you have completed :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna bombka ma bardzo ciekawy wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna bombka, taka inna i niespotykana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była wyzwaniem a teraz uwielbiam je supłać :-)

      Usuń
  6. Prześliczna babka ! Elegancka i nietuzinkowa! Jestem oczarowana 😊 pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful! Glorious pattern!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj kusisz,kusisz...........

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...