piątek, 23 września 2016

Śnieżynka BELLA


Siedzę cichutko bo projektuję i supłam. mnóstwo pomysłów jeszcze kłębi mi się w głowie, więc pewnie niedługo się pojawią...

a teraz przedstawiam Wam nową śnieżynkę "BELLA"

Śnieżynka jest w dwóch wersjach - obie są rozpisane i rozrysowane na schematach.

poziom trudności - średniozaawansowany

Obie wersje śnieżynki Bella można zrobić bez odcinania nitek - czyli w jednym rzędzie.

Schemat jest dostępny na Etsy https://www.etsy.com/listing/480545825/pdf-original-shuttle-tatting-pattern?ref=shop_home_active_1
Jeśli ktoś nie lubi Etsy może śmiało do mnie pisać :-)







10 komentarzy:

  1. ŚLICZNE, choć ja wolę tę z kwiatkiem na środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-) a mnie bardziej się ta z kółeczkiem podoba :-D

      Usuń
  2. Truly "Bella"! I love the one with the simple center, nice juxtaposition.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne śnieżynki :)Podziwiam za kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful work alway lovely to see :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Truly beautiful snowflakes!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...