czwartek, 24 sierpnia 2017

serwetka CARLINA


Udało mi się wreszcie skończyć moją nową serwetkę która dostała nazwę "Carlina"

Carlina to łacińska nazwa przepięknej górskiej rośliny dziewięćsił - sporo ich kwitło kiedy parę tygodni temu byłam w górach i szukałam natchnienia :-)
 prawda że piękne
serwetkę zrobiłam z białej aidy20 i średnica jej wyszła 39,5 cm
gdyby ktoś miał ochotę sobie ją wysupłać to jest już dostępna w sklepiku Etsy
https://www.etsy.com/listing/539432480/napkincarlina-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1
a tak "Carlina" wygląda na ciemnym tle:


18 komentarzy:

  1. no prawdziwa piękność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous and so fun to see and learn about your inspiration. It's amazing how you can make so many designs which are different and beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  3. ❤️❤️❤️🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻 🦊

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. Od dawna śledzę Pani frywolitki i jestem pełna uznania. Chciałabym zamówić wzór na tę serwetke ale nie umiem zamawiać przez etsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa. jesli jest Pani zainteresowana którymś z wzorów proszę o kontakt na maila ;-) renulek@gmail.com
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Ok bo wybrałam sobie dwie serwetki już piszę maila 😊

      Usuń
  5. Lovely another masterpiece you have created!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwetka prześlicznie się prezentuje i pięknie została wykonana!!! Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...